Beyaz Masa, Koronavirüs Sürecinde 30 bin Çağrıya Cevap Verdi

Eyüpsultan Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Beyaz Masa birimi, koronavirüs salgınından bu yana aralıksız çalışıyor.

Vatandaşlardan gelen talepleri ivedilikle ilgili birimlere ileten Beyaz Masa yetkilileri, vatandaşların şikayetlerinin çözümünde ön sırada yer alıyor. Beyaz Masa Çağrı Merkezi, koronavirüs pandemisinden bu yana 30 bin çağrıya cevap verdi. Gelen çağrılar ve fiziki olarak Beyaz Masaya yapılan başvurular, talep ve şikayetler tek tek alınarak ilgili birimlere aktarılıyor. Her çağrı ve taleple tek tek ilgilenen Beyaz Masa çalışanları yoğun çalışma temposuna rağmen bu süreçte vatandaşa hizmet vermekten dolayı memnun. Hiçbir vatandaşın mağdur olmasını istemeyen Eyüpsultan Belediyesi, talepleri ve çağrıları en hızlı şekilde almaya devam ediyor.

BEYAZ MASAYA NASIL ULAŞIRIM?

Beyaz Masa birimine bireysel başvuru yapmak isteyen vatandaşlar Eyüpsultan Belediyesi Hizmet Binasına gelebilirler.

Adres: Nişanca Mahallesi Eyüpsultan Bulvarı No:72 Eyüpsultan/İstanbul

Çağrı Merkezini aramak isteyen vatandaşlar 444 30 00 numaralı hattan Beyaz Masaya ulaşabilirler.

Eyüpsultan'a Değer Katan Markalarımız