Yapı Denetim firmaları, başvurularını elektronik ortamda yapabilecek

Eyüpsultan Belediyesi, Yapı Denetim firmalarının hakediş ve dosyalarının elektronik ortamda gönderimi için yeni bir sistemi hayata geçirdi.

Evrakların doğru bir şekilde elektronik olarak sisteme yüklenmesi, zamandan tasarruf sağlamak ve kağıt israfının önüne geçilmesi adına 03.01.2022 tarihinden itibaren başlatılan çalışma ile Yapı Denetim firmalarının işlemleri daha hızlı ve şeffaf bir şekilde yürütülebilecek. Sistemin hayata geçmesi ile birlikte www.eyupsultan.bel.tr adresinde elektronik ortamda eklenen evraklar otomatik olarak İmar Müdürlüğü’nün sistemine düşmüş olacak.

Sistemin tam olarak oturması adına on beş günlük geçiş sürecinde ise firmalar dosyalarını fiziki olarakta İmar Müdürlüğüne teslim etmesi gerekmekte. Geçiş sürecinin tamamlanması ile birlikte dosyalarda bulunan ilgili kişilerin imzalarının elektronik imza ile atılması gerekiyor.